Hlavní obsah

Poslíček si pro dýško přišel s pistolí. Hrubě nepochodil

1:55
1:55

Poslechněte si tento článek

Kurýrovi z Vancouveru se nelíbilo, že za své služby nedostal spropitné, a tak se do domu zákazníka vrátil ozbrojený pistolí. Ve výsledku však dostal jen několik obvinění od policie a od zaměstnavatele padáka.

Foto: Aashish Kiphayet/NurPhoto/Shutte / Shutterstock Editorial, Profimedia.cz

Ilustrační foto

Článek

Dnes již bývalý řidič doručovací společnosti DoorDash, devětapadesátiletý Robert Delehant z Vancouveru, jenž leží na severu aglomerace Portlandu v americkém státě Washington, vezl do domu Anthonyho Volina objednávku za něco kolem sta dolarů (zhruba 2200 korun). Učinila ji Anthonyho dcera přes aplikaci a jejím prostřednictvím zadala i spropitné pro řidiče.

Jenže Delehant s tím byl velmi nespokojen. Není jisté, zda si spropitného vůbec všiml, nebo mu vadila jeho výše, nebo se mu nelíbilo, že byl odměněn přes aplikaci. Ale ať už měl důvod jakýkoliv, druhý den se rozzuřený do Anthonyho domu vrátil a domáhal se dýška v hotovosti. Podle některých zdrojů byl pod vlivem alkoholu či jiných látek.

Situace téměř okamžitě přerostla v hlasitou rozepři a poté i v potyčku, při níž si Anthony všiml, že Delehant má za pasem pistoli. „Jakmile jsem uviděl, že má zbraň, úplně se mi zastavilo srdce. Myslel jsem jen na to, že mu ji musím sebrat. Bojoval jsem o svůj život, buď já, nebo on,“ popsal situaci lokální stanici WCAX.

Agresivní poslíček nepochodil, majitel domu jej odzbrojil

Nakonec se Anthonymu podařilo Delehanta odzbrojit a přešel do protiútoku. Naštěstí tedy jen tím, že zavolal policii, takže se celý incident ve výsledku obešel nejen bez obětí na životech, ale dokonce i bez zranění. Agresivní poslíček tak zanedlouho mohl s želízky na rukou zamířit rovnou na policejní stanici.

A je dost pravděpodobné, že přinejmenším nějakou dobu už žádné další spropitné nedostane. O jeho trestu se sice teprve ještě bude rozhodovat, ale zaměstnavatel DoorDash jej okamžitě propustil.

„To, co se stalo, je naprosto nepřijatelné,“ uvedla společnost v prohlášení a dodala, že ve firemních pravidlech je zakotvena naprosto nulová tolerance jakéhokoliv obtěžování zákazníků.

Výběr článků

Načítám