Hlavní obsah

Seznam.cz Kalendář se oblékl do tmavých odstínů

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Je to sice drobné vylepšení, ale o to praktičtější. Webový Kalendář od společnosti Seznam.cz dostal tmavý režim, který se obecně v aplikacích těší stále větší popularitě. Zapínat se dá manuálně, nebo je možné nechat přizpůsobovat vzhled kalendáře podle nastavení operačního systému.

Foto: Seznam.cz

Seznam.cz Kalendář v tmavém režimu

Článek

I když stále existují skalní zastánci světle laděných aplikací, tmavý režim zlepšuje v aplikacích čitelnost textu, snižuje jas vyzařovaný z obrazovky, námahu očí a u mobilních zařízení zvyšuje výdrž baterie.

„Tmavé režimy jsou mezi uživateli našeho Emailu velice populární, proto jsme jim chtěli tuto možnost nabídnout i v Kalendáři,“ prohlásila Štěpánka Lebedová, produktová manažerka služby Email.cz.

Nagoja už funguje. Seznam.cz otevřel druhé datové centrum v Benátkách nad Jizerou

Hardware

Seznam.cz Kalendář je dostupný zdarma pro všechny uživatele, kteří vlastní e-mailovou schránku na Seznamu. Kalendář spustila společnost Seznam.cz už v listopadu 2019, aktuálně jej měsíčně využije už téměř čtvrt milionu uživatelů. Email.cz má aktuálně sedm milionů aktivních uživatelů.

„Služba lidem umožňuje ukládat si vlastní události, jako jsou například termíny lékařských prohlídek, ale také plánovat schůzky s dalšími účastníky. Pozvánku přitom mohou poslat i uživatelům mimo ekosystém Seznamu,“ konstatovala Lebedová.

V Kalendáři je možné vytvářet nové i opakované události nebo zakládat další kalendáře, které je následně možné sdílet s kolegy nebo rodinou. Tento nástroj pro plánování nabízí zobrazení od denní agendy až po roční přehled.

Seznam.cz Kalendář není určen pouze pro běžné uživatele, je i nedílnou součástí firemních schránek ve službě Email Profi. V rámci ní nabízí uživatelům využití některých nadstavbových funkcí, patří mezi ně zjištění časové dostupnosti kolegů ze stejné organizace.

E-mailing je v Česku na vzestupu. Jaký byl rok 2022?

Internet a PC

Reklama

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám