Hlavní obsah

Chystá se Seznam Marketplace, Zboží.cz už nyní obléklo nový kabát

Praha

Rozsáhlou designovou proměnou prošla mobilní verze služby Zboží.cz. Cílem nového kabátu je lidem výrazně zrychlit a zjednodušit hledání konkrétních produktů, ale zároveň také orientaci v důležitých informacích při jejich výběru. Zástupci společnosti Seznam.cz se netají tím, že tato vylepšení souvisejí s plánovaným spuštěním nové nákupní platformy Seznam Marketplace.

Foto: Novinky

Zboží.cz na mobilech

Článek

Seznam Marketplace by mělo být místo, kde budou moci zákazníci nejen číst recenze a porovnávat zboží, ale také ho přímo nakupovat. Toto internetové tržiště by mělo být spuštěno patrně v příštím roce, bližší informace však Seznam.cz zatím nezveřejnil.

Nově představený design u mobilní aplikace má být ale součástí změn, které „bude Zboží.cz postupně realizovat v rámci integrace vznikající platformy Seznam Marketplace“.

„Jednoduchost a intuitivnost ovládání, jasná navigace a struktura samotného obsahu jsou pro nás klíčové atributy. Více funkčních změn jsme doplnili o moderní vzhled, který nám umožní v budoucnu službu pro uživatele dynamičtěji rozvíjet,“ prohlásil Roman Kyška, produktový manažer Zboží.cz.

Nagoja už funguje. Seznam.cz otevřel druhé datové centrum v Benátkách nad Jizerou

Hardware

Menší i větší vylepšení

Největšími změnami přitom prošel produktový detail, protože je z pohledu výběru nejdůležitější částí. „Důraz klademe na užitečnost informací a rychlý přístup k nim, a to chytře tak, aby měli uživatelé vše podstatné vždy po ruce. V případě nejdůležitějších parametrů konkrétního zboží jsme schopni uživateli doporučit, zda jde v porovnání s konkurencí o lepší nebo horší produkt, a to je praktické zejména při výběru z více variant,“ konstatoval Kyška.

Zdůraznil přitom, že v rámci redesignu přibyla také další zcela nová funkce – filtrace uživatelských hodnocení. „Nakupující si jednoduše zobrazí klady nebo zápory zboží, které popisují ostatní zákazníci. Tato možnost platí jak pro produktové karty, tak i pro hodnocení obchodů. Navíc díky jejich interaktivitě je možné hodnotit obchod nebo produkt přímo v notifikační liště na jakékoli službě Seznamu,“ doplnil produktový manažer.

Vhod přijde také navigace pro rychlejší přechod do příbuzné nadřazené kategorie, která doplnila výsledky hledání u jednotlivých kategorií. Produktové karty také nyní disponují většími obrázky, sjednocen byl navíc i vizuál jednotlivých produktů a nabídek.

Další viditelná změna se týká výběru z různých variant produktů ve výpisu, uživatel mezi nimi může vybírat nyní komfortněji. „Domovská stránka mobilní verze Zboží.cz má nyní upravenou strukturu kategorií a zvýšil se také jejich počet. Výsledkem toho je komfortní a rychlá obsluha uživatele a zkrácení cesty k hledanému zboží,“ uzavřel Kyška.

Seznamu loni vzrostly tržby téměř o šest procent

Ekonomika

Reklama

Související články

Výběr článků

Načítám