Hlavní obsah

Lidé si neváhají připlatit. Designové televizory jsou v kurzu

Novinky, bri

Češi a Slováci si neváhají připlatit za designové televizory, ty se zpravidla nabízejí o několik tisíc korun dráž než základní modely. Pokročilejší modely, které lákají například na otočnou obrazovku, ale vyjdou ještě dráž. Přesto podle informací Samsungu je aktuálně každý dvacátý televizor z jeho nabídky nějaký designový kousek.

Vertikální televizor Samsung The SeroVideo: archív výrobce

 
Článek

V letošním roce například začal Samsung prodávat model Frame, který na první pohled připomíná spíše nějaký obraz, a to především díky masivním rámečkům. „Prvních 100 televizorů The Frame jsme dokázali prodat za pouhých šest týdnů po uvedení na trh,“ prohlásil Michal Forejt, ředitel divize spotřební elektroniky v Samsungu.

„Na první tisícovku prodaných kusů jsme se dostali již po 25 týdnech,“ dodal s tím, že Češi u tohoto modelu preferují především úhlopříčku 55“. V obchodech se Frame v této velikosti nabízí za 39 990 Kč. Základní 43palcová verze je nicméně o 11 tisíc levnější, stojí 28 990 Kč.

Foto: archív výrobce

The Frame

Foto: archív výrobce

The Frame.

Na zdi najde tento televizor využití i ve chvílích, kdy zrovna nesledujeme televizní filmy nebo seriály, může totiž v režimu Art zobrazovat umělecká díla v digitální podobě, a to včetně obrazů a fotografií, a dokáže tak proměnit obytný prostor v uměleckou galerii.

Snímač jasu, kterým je Frame vybaven, přitom umožňuje upravit barevné podání tak, aby se přizpůsobilo jasu v místnosti, a dosáhlo tak optimálního zobrazení uměleckého díla na obrazovce přístroje. Když tedy máte na zdi pověšené obrazy a mezi nimi je ukrytý Frame, za běžného dne takřka nepoznáte rozdíl, pokud tedy nepřijdete k obrazovce opravdu blízko.

CES 2020: Budoucnost patří rolovacím televizorům. Stočí se jako list papíru

Hardware

Nárůst prodejů je patrný také u prvního vertikálního televizoru The Sero. Ten má vespod užší stranu a ta delší trčí směrem vzhůru. Podle výrobce jde o první vertikální televizor, který má ambice zaujmout především generaci mileniálů, kteří jsou zvyklí konzumovat multimediální obsah na chytrých telefonech.

Právě kvůli rostoucí popularitě smartphonů se začínají fotografie i videa pořizovat stále častěji na výšku. Multimediální obsah je pro protáhlé displeje mobilů přizpůsoben například již na Instagramu či Facebooku.

„Je vidět, že čeští zákazníci stoprocentně akceptovali nový koncept televizorů a stále více jej vyhledávají. Očekáváme tedy, že zájem o lifestylové TV nadále poroste, stejně jako jejich podíl na celkovém počtu prodaných QLED televizorů,“ konstatoval Forejt. The Sero se v obchodech nabízí za 39 990 Kč.

Foto: archív výrobce

Televizor The Sero.

Foto: archív výrobce

Televizor The Sero.

Může se vám hodit na Zboží.cz:

Reklama

Související témata:

Související články

Unikátní televizor funguje i na zahradě

Televizory jsou rok od roku chytřejší a nabízejí více funkcí. Vůbec poprvé se ale na pultech obchodů objevuje voděodolný model. Společnost Samsung totiž počítá...

Výběr článků

Načítám