Hlavní obsah

Facebook omezí cílení reklamy na děti a mladistvé

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

New York

Facebook ukončí reklamu cílenou na osoby mladší 18 let. Společnost uvedla, že již nebude umožňovat inzerentům zobrazovat mladším 18 let reklamu na základě jejich zájmů nebo aktivity v jiných aplikacích a na internetových stránkách.

Foto: Johanna Geron, Reuters

Ilustrační foto.

Článek

Inzerenti však stále budou moci cílit reklamy na mladé lidi podle jejich věku, pohlaví a polohy. Změny mají začít platit do několika týdnů a budou se týkat hlavní stránky Facebooku, jeho aplikace pro sdílení fotografií Instagram a komunikační aplikace Messenger.

Změny přicházejí v době, kdy firma čelí kritice kvůli svému plánu vytvořit Instagram pro děti mladší 13 let, které nyní nesmějí používat běžné platformy firmy.

Firma uvedla, že chce poskytnout mladším dětem přístup k většině funkcí, které nyní nabízí na Instagramu, ale s tím, že rodiče budou moci mít vše pod kontrolou. Někteří zákonodárci, prokurátoři a ochránci dětí se ale postavili proti projektu. Tvrdí, že nová aplikace by mohla přispět k depresím, osamělosti a úzkosti mladých uživatelů, napsala agentura Bloomberg.

Češi tráví na sociálních sítích o 11 procent víc času než před pandemií

Internet a PC

Reklama

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám