Článek
Připojení k projektu moravských krajů v pondělí schválili jihomoravští radní. „Cílem je prezentovat tradiční odvětví, které je z turistického hlediska velmi zajímavé pro domácí i zahraniční turisty. Každý kraj bude mít stejný prostor pro propagaci,” uvedl hejtmanův náměstek Petr Hýbler (ANO).
Vytvoření brožury bude stát 200 tisíc korun. „Bude prezentována na veletrzích cestovního ruchu doma i v zahraničí a poputuje též na vybraná zahraniční centra agentury CzechTourism,” dodal Hýbler.
Moravské kraje zahájily spolupráci na společných propagačních materiálech už v roce 2005. Například loni vznikla brožura Morava a Slezsko (ne)tradiční, kterou administroval Jihomoravský kraj.
„Přínos této spolupráce je především v komplexnosti poskytnutých informací o celém území Moravy a Slezska. Zejména u zahraničních turistů jsou kraje pod jejich rozlišovací úroveň. Společná propagace produktů, které přesahují území jednotlivých regionů, je pak efektivnější,” řekl náměstek.