Hlavní obsah

Aerolinky zavtipkovaly na účet pasažéra, který kritizoval jejich služby

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Nízkonákladové aerolinky Ryanair odpálkovaly cestujícího, který na Twitteru kritizoval jejich služby. Paul Healy si stěžoval na to, že se pasažéři bez předem vybraných a zaplacených míst mohou odbavit jen 24 hodin před odletem, na což řada z nich v zahraničí zapomene. Společnost přitom nabízí možnost připomínky, a tak na Healyho kritiku reagovala slovy, že je dospívání náročné.

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační foto

Článek

„Další důvod, proč neletět s Ryanairem. Pokud si nezaplatíte za konkrétní místa, tak se můžete odbavit maximálně 24 hodin před odletem, což znamená, že se musíte odbavit, když jste v zahraničí, na což nejspíš zapomenete, a pak vám na letišti méně než dvě hodiny před cestou udělají odbavení za 55 eur,“ postěžoval si Healy na Twitteru.

Ryanair nicméně tato pravidla uplatňuje už několik let, nejde tedy o žádnou horkou novinku. Zřejmě i proto neměl tým, který se stará o sociální sítě, pro Healyho pochopení.

V příspěvku na Twitteru aerolinky červeným kroužkem označily slovo „reminder“, tedy připomínka. Funkce cestující upozorní, že nastal čas provést odbavení, díky čemuž se vyhnou placení vysokého poplatku při odbavení přímo na letišti. „Dospívání je náročné,“ okomentoval Ryanair lakonicky.

Řada uživatelů Twitteru vtipný komentář irského dopravce víceméně kvitovala. „Jak se můžete zapomenout odbavit, a přesto dojet na letiště?“ ptal se jeden z komentujících.

Nejde o první případ, kdy se Ryanair pobavil na účet některého z cestujících. Loni v září se kupříkladu vysmál pasažérce, která si stěžovala na miniaturní okénko, u kterého seděla.

Máte stupidní ksicht, měla říct letuška cestující. Poté ji i s manželem vykázala z letadla

Cestování

Cestující zkritizovala aerolinky. Ty se jí vysmály

Cestování

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám