Hlavní obsah

Volkswagen řeší obavy dělníků z přechodu na elektromobilitu únikovou hrou

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Zhruba hodinová úniková hra pro čtyřčlenný tým vysvětlí historii elektromobilů i wolfsburské továrny a ukáže také vizi budoucnosti. Tímto školením hrou má projít na 22 tisíc zaměstnanců.

Foto: Volkswagen

Volkswagen eMotionRoom

Článek

Přechod automobilek na výrobu elektromobilů z konvenčních aut může být spojen s obavami zaměstnanců o budoucnost, jak ukazuje plánované propouštění ve Fordu. Volkswagen jejich obavy rozptyluje vzděláváním, a to pomocí únikové hry.

Tento způsob se už osvědčil v továrnách v Emdenu a Lipsku, které pracují na elektromobilech. Volkswagen tedy chce něco podobného zavést i ve Wolfsburgu, svém domovském závodě. Školením hrou má projít na 22 tisíc lidí.

„Přejít na e-mobilitu můžeme pouze společně s našimi kolegy. Nadchnutí, inspirování a školení jsou klíčové pro společný úspěch,“ řekl Gerardo Scarpino, zástupce předsedy generální pracovní rady.

Volkswagen plánuje obří investici do kmenové továrny ve Wolfsburgu

AutoMoto

Hra má podobu trojice únikových místností, v nichž musí lidé hledat klíč k postupu do další úrovně a finálně ven. Koncept se jmenuje eMotionRoom a vyřešení hádanky v každé z jeho místností zabere čtyřčlennému týmu zhruba 20 minut.

Foto: Volkswagen

Slavnostní otevření eMotionRoom

První místnost přibližuje historii elektromobilů až do 19. století, kdy se nápad jízdy na elektřinu zrodil. Druhá ukáže historii továrny ve Wolfsburgu a třetí je věnována budoucnosti elektrické mobility. Na vývoji spolupracovali studenti Akademie skupiny Volkswagen.

„Wolfsburg je zvláštní v tom, že auta s konvenčním pohonem se tady budou vyrábět ještě roky,“ říká Christian Vollmer, člen představenstva pro výrobu a logistiku. Elektromobily se tu budou vyrábět paralelně s konvenčními auty, první bude model ID.3, který tu bude vznikat od letošního podzimu.

„Tato montážní linka bude první v našich továrnách na osobní auta v Německu, kde se budou vyrábět vozy na platformě MEB i konvenční auta,“ říká manažer továrny Rainer Fessel s tím, že v budoucnu se zde bude pracovat i na autech stojících na platformě SSP.

Volkswagen chystá modernizaci ID.3, ukázal skici

AutoMoto

Reklama

Výběr článků

Načítám