Hlavní obsah

Teslu Cybertruck prý trápí koroze, situaci vysvětlil inženýr automobilky

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Dodávky elektrického pick-upu Tesla Cybertruck byly zahájeny teprve před pár měsíci, přesto už se začaly objevovat zvěsti o korozi na unikátní karoserii. Vysvětlení na sociální síti X přinesl hlavní inženýr modelu.

Foto: Tesla

Tesla Cybertruck

Článek

Tesla sice představila elektrický pick-up Cybertruck již v roce 2019, dodávky americkým zákazníkům ale zahájila teprve v listopadu loňského roku. Již po pár měsících se ale mezi uživateli a na sociálních sítích začaly objevovat informace, že vůz trápí povrchová koroze.

Snímky publikované na fóru Cybertruck Owners Club a sociálních sítích ukazují části karoserie, na které jsou drobné oranžové tečky. Karoserie vozu by přitom měla být vyrobena z nerezové oceli, díky čemuž by měla být mimořádně odolná. Specifickému materiálu pak byly uzpůsobeny tvary vozu a měl by být důvodem absence tradičního lakování.

Na zvěsti o korozi Cybertrucku už ale prostřednictvím sociální sítě X (dříve Twitter) zareagoval Wes Morrill, který je hlavním inženýrem modelu Cybertruck a podílí se na testování a analyzování všech elektromobilů Tesla.

Morrill v jednom příspěvku uvedl, že „nerezová ocel Cybertrucku je reaktivní a volné železo, které na ni ulpí, rezaví“. Dodal, že tato rez je pouze povrchovou kontaminací, kterou lze snadno vyčistit. Na jeho příspěvek poté Elon Musk zareagoval jednoduše „Yeah“.

V dalším příspěvku Morrill dodal, že materiál používaný pro výrobu karoserie Tesly Cybertruck má vyšší odolnost vůči korozi než nerezová ocel námořní třídy 316L. Ve videu pak ukázal, že podobná ložiska povrchové koroze lze najít i na lakované karoserii jiných automobilů.

Zájemci o Teslu Cybertruck mohou předbíhat ve frontě

AutoMoto

Originální kryty kol ničí pneumatiky cybertrucků, Tesla chystá nápravu

AutoMoto

Reklama

Výběr článků

Načítám