Hlavní obsah

Škoda zahájila proměnu svých showroomů

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Škoda Auto zahájila uvedení nového firemního designu ve svých dealerstvích. Postupně se promění 4000 showroomů po celém světě.

Foto: Škoda Auto

Showroom dealera v Tallinu je prvním dealerstvím v novém designu v Evropě.

Článek

Zcela první autosalony s novou korporátní identitou byly otevřeny ve Vietnamu, v Evropě se první modernizované prodejní místo nachází v Estonsku.

Další novinkou je vůbec první takzvaný Škoda City Store, který přivítal zákazníky v Bělehradě v Srbsku v říjnu. V Kuvajtu pak vznikl showroom s důrazem na digitální zákaznickou zkušenost.

„Nacházíme se uprostřed nejzásadnější změny v korporátním designu za posledních 30 let – zahájili jsme ji informačními a komunikačními materiály a nyní pokračujeme v showroomech po celém světě. Autosalony jsou nejdůležitějšími styčnými body s našimi zákazníky, protože právě zde mohou lidé osobně poznat značku Škoda a její hodnoty,“ uvedl Martin Jahn, člen představenstva pro prodej a marketing.

Rebranding české dealerské sítě je podle mluvčí Škody Auto pro ČR Michaely Sklenářové naplánovaný na období 2024 až 2026.

Novou identitu pro showroomy Škoda ohlásila v srpnu roku 2022 spolu s novým logem a novými korporátními barvami, smaragdovou a takzvanou elektricky zelenou.

Luxusní verze Škody Enyaq má ceny pro český trh

AutoMoto

Škoda odhalila první ceny nového kodiaqu a superbu

AutoMoto

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám