Článek
Stejně jako u hatchbacku, tak i v případě kombi půjdou na trh dvě, výkonově mírně odlišné verze. Základem pro obě je přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec TSI s točivým momentem 350 Nm (1750 až 5600 otáček). Slabší verze nabídne 265 koní, silnější pak 280 – tedy stejně jako u hatchbacku představeného loni. To je o 60 koní, respektive 45 k více, než kolik má benzínová Octavia RS.
Obě verze se nabízejí buď s DSG nebo šestistupňovou přímo řazenou převodovkou, v případě obou verzí jsou poháněna kola přední nápravy. S automatickou převodovkou je zrychlení na 100 km/h v případě 280koňové verze otázkou rovných šesti sekund, s manuální skříní jste o zanedbatelných 0,1 sekundy pomalejší.

Seat Leon ST Cupra (2015) a loni představená tří- a pětidveřová verze (hatchback)
250 km/h umí obě verze
Za stejných 6,1 sekundy „umí stovku” slabší verze motoru o výkonu 265 koní (s DSG), s manuální skříní to zvládnete za 6,2 s. Obě verze mají nejvyšší rychlost elektronicky omezenou při 250 km/h.
Silnější verze má standardně devatenáctipalcové ráfky, slabší pak o palec menší. Obě verze mají adaptivní regulaci podvozku DCC (Dynamic Chassis Control) a uzávěrku diferenciálu přední nápravy. Za příplatek lze dokoupit brzdy Brembo.
První Leony ST Cupry budou do České republiky dodány v březnu 2015. Základní verze stojí 699 900 korun (s mechanickou převodovkou), respektive 744 900 korun s dvouspojkovou převodovkou DSG.

Seat Leon ST Cupra (2015)

Seat Leon ST Cupra (2015)