Článek
Plně galvanizovaná karosérie nového vozu se svojí přední částí hlásí k modelové řadě Polo, od B-sloupků je však zcela osobitě řešená. Jemně stoupající linie boků propůjčuje novému modelu příjemně dynamický image. Prodloužení délky vozu o 28 cm proti základnímu hatchbacku se projevilo především větším prostorem na zadních sedadlech a zejména ve velikosti zavazadelníku - ten má objem 432 l.
Termín uvedení na český trh není zatím stanoven. V nabídce budou modely ve dvou různých stupních výbavy a se čtyřmi motory. Obohacením modelové řady Polo je také atraktivní provedení pětidveřového hatchbacku Polo Fun. Tento stylový model se od svých sourozenců odlišuje originálním provedením nárazníků, chromovanými střešními ližinami, atraktivními laky a především o 20 mm zvýšeným zavěšením litých sedmnáctipalcových kol, na které jsou obuty nízkoprofilové pneumatiky 215/40 ZR 17.
Také provedení interiéru modelu Polo Fun odpovídá jeho svěžímu stylingu. Dominantním prvkem jsou především sportovně tvarovaná sedadla, ale i řada dalších doplňků zvýrazňuje osobitost tohoto vozu. O uvedení Pola Fun na český trh se však zatím neuvažuje. Nabídka motorů hatchbacků VW Polo se rozšiřuje o turbodiesel 1,9 TDI o výkonu 96 kW, který se chlubí mohutným točivým momentem 310 Nm, jenž je k dispozici už od 1900 ot./min. S uvedením tohoto modelu na český trh se počítá ještě letos.