Článek
K nám se nikdy tyto vozy dovážet nebudou, takže rubrika automobilových specialit je pro ně jako dělaná. Základem vozu je hliníkový rám s hořčíkovými komponenty na kterém jsou připevněny díly karoserie vyrobené uhlíkového kompozitu.
Pod nimi se skrývá tradiční americká technika - podvozek i motor z Chevroletu Corvette C6, tedy nezávislé zavěšení všech kol trojúhelníkovými rameny a vidlicový osmiválec LS7 V8 s výkonem 505 koní (371 kW). Tyto údaje jsou zatím oficiálně na stránkách výrobce, ale spekuluje se, že podle přání zákazníka bude moci být výkon zvýšen pomocí přeplňování Magnuson na 550 či 650 koní (404 nebo 478 kW).
Ve výbavě vozu je naprosto všechno, na co si dokážete vzpomenout. Tak kupříkladu DVD navigace dostala i head-up displej, takže všechny informace o cestě nemusí řidič "lovit" na monitoru u řadicí páky, ale jsou mu promítány na čelní sklo.