Článek
Aston Martin mírně zvedl výkon u 4,7 litrového osmiválce; nyní je výkon 321 kW, respektive 436 koní při 7300 otáčkách. Točivý moment vrcholí při 5000 otáčkách a má hodnotu 490 Nm. Novinkou je sedmistupňová samočinná převodovka Sportshift II, která má zkrácené převody. Nejvyšší rychlost ani zrychlení zatím britská automobilka neuvádí.
Přepracování se dočkalo i řízení, které má ostřejší převod 15:1 z dřívějších 17:1. Lepší jsou i brzdy a přepracování se dočkal i stabilizační systém, který nyní zasahuje později.
Přepracován je i výfukový systém, který je nyní hlučnější a zní sportovněji. Nová jsou i devatenáctipalcová litá kola a mírně upravený přední nárazník, který se očividně inspiroval u modelu V12 Vantage.
Objednávat lze tuto edici už nyní, přestože ceny zatím výrobce neoznámil. Oficiální premiéra se očekává na březnovém autosalonu v Ženevě. Verze S je dostupná pro obě karosářské varianty - kupé i roadster.