Článek
Výsledkem jejich představ je vůz Transition, který vlastně ani vozem nazvat nemůžeme. Má sice čtyři kola, kabinu pro cestující a spalovací motor, ale také má skládací křídla o celkové šířce 8,4 m a vzadu tlačnou vrtuli. Vůz je i s ocasními ploutvemi dlouhý 5,7 m, což je do města trochu moc, ale na dálnici to nevadí.
:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.
Jako pohonná jednotka slouží stokoňový čtyřtaktní motor Rotax, který dokáže vozidlu udělit maximální rychlost 130 km/h a letadlu pak 185 km/h. Dojezd na plnou nádrž by měl být 740 kilometrů, o doletu výrobce mlčí.
První zákazníci si již mohou tento multifunkční samohyb objednávat. Transition je totiž již kompletně hotový a vyzkoušený, nyní se čeká na dostatek zákazníků, kteří by drahý vývoj zaplatili. Cena 74 000 liber (asi 2 880 000 Kč) není malá a navíc za ni dostane zákazník jen dvoumístný vůz. Ale ve výbavě bude mít to, co žádný jiný automobil - GPS navigaci, autopilota, radar a hlavně volnost pohybu díky křídlům.