Hlavní obsah
Turisté v Sydney si stěžují na nedostatek klokanů. Foto: Profimedia.cz

V Sydney je málo klokanů, ve Španělsku moc Španělů, stěžují si turisté

Lidé jsou schopni stěžovat si na cokoli. Nejkurióznější stížnosti se kupí i v cestovních kancelářích. Australský cestovatelský web travel.com.au s jejich pomocí sestavil přehled těch nejbizarnějších stížností, které cituje zpravodajský server news.com.au. Turisté si stěžují na nedostatek klokanů v Sydney, nadbytek turistů v Evropě či málo lidí hovořících anglicky.

Turisté v Sydney si stěžují na nedostatek klokanů. Foto: Profimedia.cz
V Sydney je málo klokanů, ve Španělsku moc Španělů, stěžují si turisté

Další z turistů byli rozčarovaní ze skutečnosti, že v Japonsku byla v zimě příliš velká zima na lyžování a naopak v Singapuru je moc horko a není tam dost čerstvého vzduchu. Další cestovatel byl podrážděný, že kolem něj na Fidži bylo příliš mnoho dětí - přestože tam cestoval v době školních prázdnin a sám měl s sebou svoje malé potomky.

Foto: Profimedia.cz

Značné zklamání a hněv dala najevo také turistka, která po návratu z Číny zjistila, že její "originální kabelka Gucci" koupená za dvacet dolarů (asi 350 korun) je kupodivu padělek. Rozmazlené turisty neuspokojily ani slavné řecké pláže, kde je podle stěžovatelů "málo písku a moc kamení".

Některé stesky jsou poměrně překvapivé. Kdo by si stěžoval, že sedadlo v letadle je příliš pohodlné? Tedy krom cestujícího v letadle jedné blízkovýchodní letecké společnosti, který usnul, přestože chtěl po celou dobu letu zůstat vzhůru.

Moc písku na pláži a ryby v moři

Podobný seznam zábavných stížností v loňském roce zveřejnili i britští cestovní agenti. K nejbizarnějším záznamům patřil stesk, že na pláži bylo moc písku a že v moři plavala ryba. "Nikdo nám neřekl, že v moři budou ryby. Děti byly v šoku," napsal stěžující si turista. Mezi dalšími stížnostmi se objevilo, že "ve Španělsku je moc Španělů" a "v indických restauracích moc karí".

Turistické podivnosti ale stížnostmi nekončí. Australské hotely mají soupisku nejpodivnějších žádostí, jakými je jejich hosté občas zahrnují - jeden z turistů si například přál, aby hotelová recepční zařídila, aby přestalo pršet. Dalšímu naopak vadil sluneční svit v pokoji a přinutil zaměstnance hotelu přelepit okna tmavou lepicí páskou.

Foto: Profimedia.cz

Jiný si nechal několikrát vyměnit pokoj, protože "klimatizace vydávala divný zvuk" - jen aby nakonec zjistil, že jeho původcem je elektrický zubní kartáček, který se mu samovolně zapnul v neceséru.

Do kolonky čistých kuriozit pak patří žádosti hostů, jako: jestli by si směli od hotelového zaměstnance vypůjčit boty, jestli by je nemohl odvézt autem do obchodu nebo jestli by se nechtěl oženit s jejich dcerou.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Výběr článků