Verze R je ve znamení odlehčování. Ford zašel dokonce tak daleko, že i devatenáctipalcová kola jsou vyrobena z karbonu místo obvyklejšího hliníku.

Americká automobilka také z tohoto mustangu, homologovaného do běžného provozu, odstranila všechny zbytečnosti – zadní sedačky, rádio, klimatizaci nebo textilní obložení zavazadlového prostoru. Celkem se ušetřilo bezmála 60 kilogramů. Pokud ale opravdu budete chtít, klimatizaci či rádio si do modelu GT350R přiobjednat můžete.

Proti standardní verzi má „erko“ jiné přední „lízátko“, vzadu je nový velký spoiler. To vše pro lepší aerodynamiku. O pohon se samozřejmě starají kola zadní nápravy, pomáhá jim v tom 5,2litrový osmiválec s výkonem více než 500 koní (368 kW) – přesná čísla zatím nejsou k dispozici.

Také před hodnotou točivého momentu je napsáno „více než“ a uvedeny číslice 542. Ve standardní výbavě je zahrnut poctivý mechanický samosvorný diferenciál.

Ford Mustang GT350R (2015)

Ford Mustang GT350R (2015)

FOTO: Ford

Časy zrychlení na 100 km/h nebo nejvyšší rychlost Ford zatím také neuvedl. Neoficiálně víme, že GT350R zvládne slavnou smyčku Nordschleife s časem 7:32,19, o sekundu rychleji než minulé Porsche 911 GT3 RS, před tím současným se ale bude muset sklonit.

Zatím není zřejmé, zda se tato verze mustangu bude dovážet do Evropy, pravděpodobně ne. Koupit si lze mustang buď s přeplňovaným čtyřválcem, nebo s osmiválcovým motorem. [celá zpráva]

Ford Mustang GT350R (2015)

Ford Mustang GT350R (2015)

FOTO: Ford