Hlavní obsah

Renault chce být nejrychlejší předokolkou na Ringu, uvádí speciální mégane

Novinky, maž

Renault se nechce smířit s tím, že Seat Leon je nejrychlejší „předokolkou” na slavné Severní smyčce Nürburgringu. Výsledkem je limitovaná verze Mégane Renaultsport 275 Trophy, která má mírně zvýšený výkon, ale hlavně upravený podvozek.

Foto: Renault

Renault Mégane Renaultsport 275 Trophy

Článek

Nejvíce podstatnou změnou je nově naladěný podvozek, který za nezveřejněný příplatek může být osazen nastavitelnými tlumiči Öhlins Road & Track. K dostání pro tento model jsou i sportovní pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2, jiný je i výfukový systém, který dodal známý slovinský výrobce Akrapovič. Devatenáctipalcová kola pocházejí ze závodních verzí Renaultu Mégane.

Výkon čtyřválcového dvoulitru povyskočil o deset koní na nynějších 275 k (205 kW) při 5500 otáčkách. Točivý moment má nejvyšší hodnotu 360 Nm, spotřeba paliva zůstala stejná jako u výchozí verze, tj. 7,5 l/100 km.

Foto: Renault

Renault Mégane RS 275 Trophy

Uvnitř jsou sedadla od Recara, volant je potažený alcantarou. Ze stejného materiálu je potažena i páka ruční brzdy. Na prazích nechybí ozdobná plaketka. Kolik ale celkem půjde do prodeje verzí Mégane Renaultsport 275 Trophy, zatím není jisté.

Co je však jisté: prodávat se tento model, jejž poznáte mj. podle šedé linky na předním nárazníku, bude ve dvaceti zemích po celém světě; poprvé se ukáže v červnu v Goodwoodu na tradičním Festivalu rychlosti. Prodejní cena zatím oznámena nebyla.

Foto: Renault

Renault Mégane RS 275 Trophy

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám