Na čtyřech kontinentech se vyrobilo přes 2,2 miliónu těchto automobilů. To není malé číslo, aby si mohla značka dovolit vůz ignorovat. Nová generace automobilu je mnohem robustnější, uhlazenější a vypadá více civilněji, než současný "pracant".

Vůz o délce 4213 mm a rozvoru 2697 mm poskytuje cestujícím neuvěřitelně hodně prostoru. V této kategorii všichni konkurenti jej nabízí dost, ale popravdě řečeno, Kangoo je všechny nyní trhne.

A není to jen o rozměrech, ale také o ergonomii. Automobil se najednou vyšvihl do kategorie komfortních osobních vozů a je zajímavé, jak implementace několika prvků z ostatních modelových řad dokáže vůz povznést. Stačí se podívat na přístrojovou desku a hned poznáme ovladače z Méganu, Laguny a Clia. Tady ve společnosti slušivých plastů působí hodně dobře a přitom nejsou násilně naroubovány.

:. Přístrojová deska nového Renaultu Kangoo.

Tato chvála na vůz vás už asi nebaví, ale nemůžeme za to. Automobil se nám zalíbil hned na první pohled a po usednutí za volant jsme se cítili o 100 % lépe než v současné generaci.

Zákazníci si vozu cení taky pro jeho ohromný zavazadlový prostor, který v novém Kango má objem 660 l, nebo po sklopení sedadel 2866 l. A v interiéru je podle výrobce několik přihrádek, které pojmou neuvěřitelných 77 l drobností.

Vůz bude pohánět tradiční "renaulťácký" 1.5 dCi, který však bude mít hned několik výkonových variant - 50 kW, 63 kW a 78 kW. Samozřejmě, že se počítá i se zážehovými motory 1.6 ve verzích s osmi (66 kW) a šestnácti ventily (78 kW).