Hlavní obsah

Subaru chce za pět let zvýšit prodej o 40 procent

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Japonská automobilka Fuji Heavy Industries hodlá během pěti let zvýšit celosvětový prodej o 40 procent na 900 000 vozů ročně. Oznámila to firma, která je výrobcem automobilů Subaru. K nárůstu prodeje by měly přispět čtyři nové modely, včetně prvního hybridního vozu společnosti.

Foto: Martin Žemlička, Novinky

Subaru WRX STI, ilustrační foto

Článek

Automobilka při prezentaci pětiletého plánu předpověděla, že její provozní zisk ve finančním roce končícím v březnu 2016 dosáhne 120 miliard jenů (zhruba 25 miliard korun). V uplynulém finančním roce firma na provozní úrovni vydělala 84,14 miliardy jenů.

V nynějším finančním roce počítá Fuji Heavy s propadem provozního zisku o téměř dvě třetiny na 30 miliard jenů. Firma se podobně jako další japonské automobilky potýká s negativními důsledky ničivého zemětřesení, které v březnu zasáhlo severovýchod Japonska.

Na růstu prodeje Fuji Heavy by se měly velkou měrou podílet Severní Amerika a Čína. Automobilka předpokládá, že její prodej během příštího desetiletí dosáhne miliónu vozů ročně.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám