Hlavní obsah

Škoda v tichosti poupravila své nové logo

Novinky, Martin Žemlička

Nové logo mladoboleslavské automobilky, oficiálně představené prvního března 2011, doznalo několika drobných úprav. Nová varianta loga se bude používat v tištěných materiálech a na internetu, jinde - například na oděvu zaměstnanců - se měnit nebude. Novinky.cz přinášejí tuto informaci jako první.

Foto: Škoda Auto, Novinky

Vlevo je logo zveřejněné 1. března 2011, vpravo nová podoba.

Článek

Škoda o podobě nového loga mimo automobilku prakticky vůbec nehovořila, například tiskové oddělení automobilky ke změně nepřipravilo žádnou zprávu. Mezi důvody, proč se logo poupravilo, automobilka v interním časopise Škoda Mobil uvedla „výraznější vizuální dojem“ a „použitelnost na tmavém pozadí“. Barvy loga i okřídlený šíp zůstávají stejné, změn si lze všimnout na silnějším orámování šípu (zejména ve spodní části), tmavší je i vnitřek kruhu.

Nové logo se na oficiálních materiálech objevilo 1. července, od 15. července se používá i v reklamách. Upravené logo vychází z nové podoby zveřejněné 1. března letošního roku. Na automobilech se nové logo objeví od roku 2012.

Anketa

Která verze loga Škody se vám líbí více?
Starší, z 1. března 2011
15,4 %
Novější, z 1. července 2011
84,6 %
Celkem hlasovalo 30048 čtenářů.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám