Hlavní obsah
Renault Laguna (facelift, 2013) Foto: Renault

Renault mírně omladil lagunu, novinkou je dvouspojková převodovka

Laguna je na trhu již od roku 2007, pro letošní modelový rok automobil prošel dalším, tentokrát velmi decentním omlazením. Hlavní změnou je nová převodovka, šestnáctipalcová kola a několik drobností.

Renault Laguna (facelift, 2013) Foto: Renault
Renault mírně omladil lagunu, novinkou je dvouspojková převodovka

Na vnějším vzhledu se prakticky nic nezměnilo, nová jsou pouze přední LED světla pro denní svícení a jinak tvarovaná šestnáctipalcová litá kola. Uvnitř je sedmipalcový displej multimediálního systému. Změny se týkají jak sedanu, tak karosářské verze kombi.

Renault Laguna (facelift, 2013)

Foto: Renault

Hlavní změnou je nová dvouspojková automatická převodovka. V případě motoru 1,5 dCi (110 k) činí normovaná spotřeba 4,3 litru na sto ujetých kilometrů (s manuální převodovkou dosáhnete ještě o 0,1 l lepší hodnoty, alespoň podle normovaného měření). Dvouspojková převodovka ovšem nebude k dispozici pro všechny motorizace, dvoulitrový turbodiesel a 3,0 dCi má nadále původní automatickou převodovku.

Renault Laguna (facelift, 2013)

Foto: Renault

Ceny omlazené verze nebyly zveřejněny, ovšem vzhledem k tomu, že změn je naprosté minimum, patrně se ceníky pro lagunu nebudou předělávat. Prodej omlazené laguny bude na evropských trzích zahájen v červnu.

Renault Laguna (facelift, 2013)

Foto: Renault

yknivoNumanzeSaNyknalC

Reklama

Výběr článků