Hlavní obsah

Po roce od tragického crash testu německého autoklubu ADAC se automobilka Landwind znovu vrací na Evropský trh. Změny, které byly na vozu provedeny, by mu měly napomoci k opětovnému získání důvěry.

Landwind se po roce vrací

Je to už dvanáct měsíců, co ADAC totálně rozbil tehdy nabízený a ve sto kusech již prodaný vůz Landwind, terénní automobil vycházející z Opelu Frontera. Po crash testu s totálně katastrofálním výsledkem se neprodal ani jediný kus, i když dovozce přední část vyztužil speciálním rámem. Nakonec se prodejce stáhl z trhu a začal na voze pracovat.

Nyní tedy Landwind disponuje zesílenou přední částí, která by měla pohlcovat více nárazové energie. Především se však změnil motor. Ten byl nahrazen novým o objemu 2,5 l z produkce VM Motori. Díky němu dokáže vůz splnit Euro 4.

Zajímavé je, že Landwind dokázal splnit všechny podmínky pro povolení pro provoz na pozemních komunikacích a nyní probíhá řízení pro udělení celoevropské homologace. Vozy se začnou prodávat ve Španělsku, Portugalsku a Francii v distribuční síti MG Rover, kterou vlastní jiná čínská automobilka.

Landwind nedávno představil v Číně nový velkoprostorový vůz, který by se mohl v příštím roce objevit i v Evropě [celý článek].

Anketa
Koupili byste si někdy automobil čínské provenience?
Ano, jsou levné a kvalitní
7.6 %
Ano, jsou levné a jejich kvalita bude brzy dostatečná
18.2 %
Nevím, nemám o nich informace
7.3 %
Ne, věřím jiným značkám
6.1 %
Ne, naprosto nevěřím jejich kvalitě
60.8 %
Celkem hlasovalo 1913 čtenářů.
yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků