Hlavní obsah
Opel Insignia Foto: Jan Handrejch, Právo

Insignia dostala nový motor, z objemu 1,6 litru dává 200 koní

Opel pro model Insignia přichystal nový motor. Jde o benzínovou šestnáctistovku, naladěnou na 147 kW (200 k) a 280 N.m. K dispozici je pro obě karosářské verze, tedy liftback a kombi.

Opel Insignia Foto: Jan Handrejch, Právo
Insignia dostala nový motor, z objemu 1,6 litru dává 200 koní

Motor označovaný 1,6 Turbo nabízel Opel už v minulé generaci insignie. Tehdy turbodmychadlem přeplňovaný čtyřválec nabízel 132 kW (180 k), nyní v duchu normy, že nový musí být výkonnější, povyskočil největší výkon na 147 kW (rovných 200 koní), dosahovaných při 5 500 otáčkách.

Točivý moment se zvednul z původních 230 N.m na 280. Motor největšího točivého momentu je k dispozici v rozsahu 1650 až 4500 otáček. Motoru nově přibyl filtr pevných částic. Výrobce deklaruje spotřebu 6,3 až 6,7 l /100 km v závislosti na karosářské verzi a použité převodovce. V nabídce je vždy šestistupňová, vybrat si můžete z automatu a přímo řazené převodovky.

Opel uvádí zrychlení 0-100 km/h za 7,7 sekundy a nejvyšší rychlost 235 km/h. Novinka už má i český ceník, s „manuálem” přijde popisovaný motor na 780 900 korun, za automat chce automobilka dalších 66 tisíc.

Opel Insignia 2.0 CDTi

Foto: Jan Handrejch, Právo

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků