Hlavní obsah

Bugatti Chiron v USA musí do servisu kvůli jedinému šroubu

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Automobilka Bugatti zjistila, že u jednoho auta kdysi dělník špatně dotáhl šroub, a spustila svolávací akci včetně zapojení amerických úřadů.

Foto: Bugatti

Bugatti Chiron Pur Sport

Článek

Bugatti na americký úřad NHTSA (Národní úřad pro bezpečnost silničního provozu) nahlásilo, že 16. listopadu 2017 došlo k chybě při montáži a vozidla, která byla v ten den vyrobena, musí na kontrolu do servisu. Jednalo se přitom o jeden vůz, u kterého měl být špatně dotažen jeden ze dvou šroubů držících přední rámovou podpěru.

Nástupce Bugatti Chiron bude hybridní, oznámil nový majitel

AutoMoto

Technici z Bugatti 3. března letošního roku odhalili, že šroub byl dotažen momentovým klíčem, který neindikoval požadovaný utahovací moment 19 N.m. Interní analýza „databáze šroubových spojů“, do níž spadala celá výrobní série Chironu, došla k závěru, že šroub je dotažen jen na 9 N.m.

O pár týdnů později se automobilka rozhodla, že tento problém je nutno řešit oficiální svolávací akcí. A třebaže se to jeví jako kuriozní důvod, proč aktivovat úřední mašinerii, uvolněný šroub je větší problém než špatně vytištěná nálepka - a i takové věci mohou ústit ve svolávačku.

Lamborghini v USA svolává model Centenario. Kvůli nálepce

AutoMoto

Bugatti nyní zajistí převoz do nejbližšího servisu. Tamní mechanici šroub zkontrolují a dotáhnou podle správné specifikace. Výroba Chironu přitom bude pokračovat dál až do roku 2024. V současné době opouštějí továrnu varianty Pur Sport a Super Sport.

Reklama

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám