Instalovat do vozu šestnáctistovku není žádné velké umění, ale připravit jí na opravdu vysoký výkon, to už určité znalosti potřebuje. Peugeot  přidal k agregátu turbodmychadlo, kterému však svoje spaliny dávají jen dva svody. Vždy dva válce jsou totiž svedeny do jednoho a ten teprve vstupuje před turbodmychadlo. Tento systém označený jako Twin Scroll prý značně omezí turboefekt a reakce na sešlápnutí plynu je rychlejší.

Výslednými technickými parametry jsou tak výkonové křivky, které vykazují 110 kW při 5800 ot./min a točivý moment 240 N.m při 1400 ot./min. Zatím pouze třídveřový hatchback zrychlí z 0 na 100 km/h za 8,1 s a maximální rychlost činí 210 km/h. Vůz je nabízen s bohatou základní výbavou, která obsahuje 6 airbagů, ABS, ESP, TCS, kontrolu tlaku v pneumatikách, alarm, automatické stěrače, automatickou dvouzónovou klimatizaci, reflexní čelní sklo, sportovní sedadla s polokoženým čalouněním, autorádio s CD+MP3 přehrávačem a ovládáním na volantu a další.

Bi-turbo pro další dvě řady

Nově nabízí Peugeot motor 2.2 HDI biturbo i u řad 407 a 607. Motor s dvojicí malých turbodmychadel dává výsledný výkon 125 kW při 4000 ot./min a točivý moment 370 N.m při 1500 ot./min. Nové agregáty jsou velmi výkonné, ale i čisté, protože pracují s filtrem pevných částic FAP.