Peugeot 908 ponese před zadní nápravou opravdový skvost - vidlicový dvanáctiválec o objemu 5,5 l, kde budou válce svírat úhel 100°. Rozšířením úhlu se snížilo těžiště, a také se zvětšil prostor mezi válci na instalaci doplňkových systémů. Nezanedbatelnou výhodou je také ideální vyvážení harmonických frekvencí motoru a tedy malé vibrace.

Výkon motoru bude pravděpodobně pro závodní účely omezen na 515 kW a točivý moment na 1200 ot./min. V motoru je umístěno speciální vstřikování, o kterém se zatím peugeot moc nezmiňuje. Jeho autorem je tradiční výrobce vstřikovacích systémů - firma Bosch. Ta dodala také elektronický motormanagement. Výkon je na kola přenášen přes šestistupňovou elektrohydraulicky řazenou převodovku a samosvorný diferenciál.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti

Také na karoserii je vidět postup do "nové doby". Především je to kopule nad místem pro jezdce. V červnu totiž byl vydán příkaz, že všechny vozy z důvodů bezpečnosti musejí mít uzavřené kokpity. To s sebou nese sice vyšší hmotnost karoserie, ale také mnohem lepší aerodynamiku, takže se nyní může s vozem mnohem lépe pracovat na přípravách v rámci proudění vzduchu.