Druhá generace vozu sází na ty samé přednosti, co první model. Nízká hmotnost karoserie (pod 1000 kg) a dva velmi výkonné motory o objemu 3,2 l. První má atmosférické plnění (188 kW, 330 N.m), druhý dostal přeplňování turbodmychadlem (261 kW, 485 N.m).

Ten slabší zrychluje z klidu na stovku za 4,9 sekundy a dosahuje nejvyšší rychlosti 255 km/h, silnější 3,2 Turbo zrychlí na stovku s pevným startem za 3,9 sekundy a maximálně sprintuje rychlostí 281 km/h. Výkon je přenášen na zadní kola přes šestistupňovou manuální převodovku. Lehký roadster s rozměry 3809x1804x1236 mm a rozvorem 2454 mm má jízdní vlastnosti jak závodní formule. Také proto se vůz prodává i ve sportovní okruhové verzi.

Dvojice konstruktérů, bývalí studenti kolínské univerzity, nechali i další přednosti, pro které vzbudili ve Frankfurtu nad Mohanem v roce 1999 takové vzrušení. Jejich vozy je totiž možné upravit na jakoukoli postavu. Posunout se tak mohou sedadla, pedály, řadicí páka a výběr zákazníka se tak nezastaví pouze u barvy karoserie či čalounění. Bezpečnost zajišťují ABS a dva čelní airbagy. ESP zde nečekejte.