Potvrdili to představitelé automobilky Fiat, pod kterou ALfa Romeo patří. "Je to můj sen, tento vůz poslat do výroby," řekl Antonio Baravalle, nový výkonný ředitel automobilky. "Máme rozpočet, abychom ten sen mohli splnit, protože tohle je ta pravá cesta, jak propagovat značku. Sergio Marchionne (prezident Fiat Auto) mi sdělil, že jestli jsou pro to podmínky, ať jdu do toho."

Plán je vytvořit podobu sériového vozu do podzimního pařížského autosalonu. A ještě tento rok by chtěla automobilka udělat prvních 500 kusů. Bude se jednat o kupé s designem velmi podobným konceptu, ale další Baravalleho sen je vytvořit spider. I ten by měl přijít do výroby, ale až mnohem později.

První detaily o 8C říkají, že i technika se velmi přiblíží studii. Karoserie z uhlíkových vláken bude připevněna na prostorový rám. Osmiválec se pravděpodobně bude hlásit k současné produkci Maserati či Ferrari. Druhý jmenovaný je ale více pravděpodobnější. Cílový výkon by se měl blížit 440 koní (324 kW).

Další novinky ze světa Alfy Romeo jsou z oblasti menších a slabších vozů. Uvažuje se o pokračování modelu 147. Podle Baravalleho jsou na pořadu dne dvě možnosti: buď jej vytvořit na nové platformě Fiatu Stilo/Lancii Detla, nebo zkrátit současný model 159. Druhá varianta je podle něj pravděpodobnější.

Také se spekuluje o nahrazení modelu 166 novějším 169. Pravděpodobně se objeví v novém kabátě a s technikou Maserati. Disponovat bude pohonem zadních a všech kol.