"Do roku 2022 bude zhruba 60 procent modelů, které vyrábíme, využívat hybridní pohonné jednotky," uvedl šéf Ferrari Louis Camilleri.

Firma počítá i s výrobou SUV (byť jej takto neoznačuje). Dokonce je venku i jméno - Purosangue (z italštiny plnokrevník). Automobilka tím naznačuje, že půjde o dynamické auto, tak jak je u ní zvykem. Další detaily ale zatím na veřejnost neunikly.

Ferrari v tuto chvíli nabízí šest modelových řad. Již nyní maranellská továrna produkuje hybridní auta, zatím je to ovšem ojedinělé (např. LaFerrari Aperta za 50 miliónů korun). [celá zpráva]

Hybridní technologie u vysoce výkonných automobilů je v rámci nových emisních předpisů nutnost, v opačném případě musí automobilka na zákazníky přenést nemalou část - za každý nadlimitní gram CO2 se platí v Evropě pokuta 90 eur (2 250 korun). V případě dvanáctiválcových motorů se může ona pokut hravě vyšplhat k částce kolem půl miliónu korun.