Nezdá se to, ale Aicon je obrovský. Vnější délka činí 5444 milimetrů, šířka 2100 milimetrů a výška 1506 milimetrů. A třeba takový rozvor – zde 3470 milimetrů – je o 240 milimetrů delší než u prodloužené verze nového Audi A8. Karoserie nemá B sloupky, zcela v rozích karoserie jsou umístěna obrovská kola s průměrem 26 palců.

Uvnitř vozu až čtyřčlenná posádka najde bohaté prosklení, řidič ovšem není potřeba. Aicon nemá volant ani pedály (ani přístrojový štít či další obvyklá tlačítka). Sedadla v uspořádání 2+2 jsou posuvná v půlmetrovém rozsahu, samotná sedadla lze otáčet v rozsahu 15 stupňů.

Audi Aicon (studie, 2017)

Audi Aicon (studie, 2017)

FOTO: Audi

Zajímavostí je, že koncept prostřednictvím vnějších displejů upozorňuje ostatní účastníky provozu na potenciálně nebezpečné situace – kupříkladu chodce, který by jinak auto mohl přehlédnout. Audi s přehnaným sebevědomím tvrdí, že takto koncipované stroje budou jezdit na silnicích bez nehod, z tohoto důvodu nejsou pro cestující potřeba bezpečnostní pásy.

Audi Aicon (studie, 2017)

Audi Aicon (studie, 2017)

FOTO: Audi

O pohon popisovaného konceptu se starají čtyři elektromotory o celkovém výkonu 260 kW a 550 Nm točivého momentu. Každé kolo je poháněno jedním elektromotorem. Audi udává dojezd 800 kilometrů při plném nabití baterií.