V roce 1937 byly vyrobeny dva kusy. Jeden vlastnila indická princezna Stella Karputhala, dcera indického mahárádži. Druhý vůz, právě tento, vyjel z dílen v listopadu 1937 a jeho život byl vcelku klidný. Třeba válku strávil v teple garáže ve Švýcarsku. V roce 1946 mu tehdejší majitel dal netradičně novou karoserii kabrioletu. Mnoho auto nenajezdilo a v roce 1966 změnilo majitele. A v roce 1987 znovu. Ten se rozhodl, že vrátí autu jeho původní tvar, tedy pevnou kapkovitou střechu.

Talbot-Lago T150-C SS (1937)

Talbot-Lago T150-C SS (1937)

FOTO: RM Sothebys

Talbot-Lago T150-C SS (1937)

Talbot-Lago T150-C SS (1937)

FOTO: RM Sothebys

U odborné firmy nechal vůz rekonstruovat podle původních plánů, nechal udělat kompletní dokumentaci dosavadního stavu, průběhu renovace a výsledku. Ale samozřejmě, že vůz je výsledkem sám o sobě.

Nový majitel, který si bude moci auto koupit, dostane tak naprosto úžasný vůz v původní podobě a v dokonalém stavu. Lehký sportovní automobil na podvozku s krátkým rozvorem a šestiválcovým řadovým motorem.

Talbot-Lago T150-C SS (1937)

Talbot-Lago T150-C SS (1937)

FOTO: RM Sothebys

Talbot-Lago T150-C SS (1937)

Talbot-Lago T150-C SS (1937)

FOTO: RM Sothebys

Talbot-Lago T150-C SS (1937)

Talbot-Lago T150-C SS (1937)

FOTO: RM Sothebys

Talbot-Lago T150-C SS (1937)

Talbot-Lago T150-C SS (1937)

FOTO: RM Sothebys