Nejvýraznějšími prvky karoserie jsou proti sobě otevírané dveře a absence středního sloupku B. Díky nekonvenčnímu pohonu také uvnitř není středový tunel, sedadla jsou čtyři a všechna jsou samostatně otočná o 20 stupňů.

Uprostřed palubní desky se nachází centrální dotykový displej, každý z cestujících pak má svůj „vlastní” displej, na kterém spolujezdci mohou sledovat třeba film. V každé výplni dveří je integrován phonebox, v němž lze bezdrátově nabíjet mobilní telefony. Volant ve voze ještě stále je, počítá se nicméně s částečně autonomní jízdou.

Skica interiéru koncepčního vozu Mission E

Skica interiéru koncepčního vozu Vision E

FOTO: Škoda Auto

„Toto plně elektrické auto přijde v sériové verzi v roce 2020 a bude se prodávat i v Evropě a na dalších trzích,“ uvedl pro Novinky.cz šéf automobilky Škoda ​Bernhard Maier. [celá zpráva]

Dojezd 500 kilometrů, přijde v roce 2020

Vision E připomíná stávající model Kodiaq, díky prudkému zkosení v zadní části ale navozuje dojem kupé. Přináší hodně emocí, přesně jak to nastolil šéf značky Maier. Přední část je pak obdobná, maska chladiče ale není vyplněna lamelami, nýbrž je typicky hladká.

Škoda Vision E

Škoda Vision E

FOTO: Škoda Auto

Nevšedním a krásným detailem představené studie, která vznikla pod vedením nyní již exdesignéra Jozefa Kabaně, je pak logo Škody na obou bocích karoserie, které plynule přechází k zadním dveřím.

Studie stojí na obřích 21palcových kolech a v reálné podobě se poprvé ukáže na autosalonu v Šanghaji, je dlouhá 4645, široká 1917 a vysoká 1550 mm. V porovnání s kodiaqem je studie prakticky stejně dlouhá, avšak užší (1882 mm) a výrazně nižší (1676 mm).

Nabídne i větší rozvor náprav, a to 2850 mm (Kodiaq 2791 mm). Dojezd elektrického vozu činí zhruba 500 kilometrů.

Škoda Vision E

Škoda Vision E

FOTO: Škoda Auto