Jaká auta se líbila nejvíc? To je různé. V nabídce byly klasické oldtimery, stejně jako youngtimery. Byly tu ale i vozy staré jen pár let. Přesto měly velký úspěch.

Nejdražším vydraženým vozem bylo Bugatti Type 57S Cabriolet z roku 1937. Je to nádherný kabriolet se základem Bugatti 57S kapotovaný od Vanvooren. Vyrobilo se ho pouhých 42 kusů. Co je na autě tak cenné, je to, že nikdy nebylo restaurováno. Je kompletně takové, jaké bylo zakoupeno. Cena v přepočtu 200 miliónů korun.

Ale ani další vozy se nemají za co stydět.

1998 Porsche 911 GT1 Strassenversion Coupe. Jeden z dvaceti originálních silničních speciálů byl prodán za 148 miliónů korun. Auto s přeplňovaným plochým šestiválcem o objemu 3,2 litru má výkon 600 koní a stovku pokoří za 3,6 sekundy.

1998 Porsche 911 GT1 Strassenversion Coupe - jeden z dvaceti originálních silničních speciálů byl prodán za 148 miliónů korun. Auto s přeplňovaným plochým šestiválcem o objemu 3,2 litru má výkon 600 koní a stovku pokoří za 3,6 sekundy.

FOTO: Gooding & Company

1995 Ferrari F50 Coupe. F50 není tak ikonické auto jako F40 a ani tak technologicky vyspělé jako Enzo. Přesto patří mezi vrcholy výroby Ferrari. A tohle auto prý vlastnil i Mike Tyson. Cena: 68 miliónů korun.

1995 Ferrari F50 Coupe - F50 není tak ikonické auto jako F40 a ani tak technologicky vyspělé jako Enzo. Přesto patří mezi vrcholy výroby Ferrari. A tohle auto prý vlastnil i Mike Tyson. Cena: 68 miliónů korun.

FOTO: RM Sothebys

2015 McLaren P1 Coupe. Věřili byste, že jedno z pěti nejdražších aut není starší než dva roky? Stalo se. McLaren našel nového kupce a výtěžek (62 miliónů korun) jde do Rose-Hulman Institute of Technology v Indianě.

2015 McLaren P1 Coupe - věřili byste, že jedno z pěti nejdražších aut není starší než dva roky? Stalo se. McLaren našel nového kupce a výtěžek (62 miliónů korun) jde do Rose-Hulman Institute of Technology v Indianě.

FOTO: Gooding & Company

1956 Maserati A6G/54 Series II Coupe. Nádherné kupé od karosárny Frua, která postavila jen 22 takových kusů. Navíc samotných šasi od Maserati bylo jen 65. Perfektní restaurátorská práce a kompletní dokumentace vynesla cenu na 60 miliónů korun.

1956 Maserati A6G/54 Series II Coupe - nádherné kupé od karosárny Frua, která postavila jen 22 takových kusů. Navíc samotných šasi od Maserati bylo jen 65. Perfektní restaurátorská práce a kompletní dokumentace vynesla cenu na 60 miliónů korun.

FOTO: RM Sothebys

Ferrari 250 GTB Coupe z roku 1964

Ferrari 250 GTB Coupe z roku 1964 - jedno z aut, od kterého se očekával velmi vysoký příhoz. Je to jedno z 250 vozidel s tímhle krátkým nosem. Samozřejmě že do dnešních dob se jich dochovalo jen pár. Tohle má originální motor i se štítky nebo také příručku majitele. A přesto cena v přepočtu 45 miliónů korun stačila „pouze“ na osmé místo.

FOTO: RM Sothebys