Zajímavostí výrazně modrého miniauta s miniaturními žlutými zrcátky je karoserie z uhlíkových vláken. Hmotnost vozu činí sice nemalých 1,4 tuny, bezmála půl tuny ale váží jenom baterie, samotné auto je tak docela lehké.

Pod kapotou, respektive vpředu a vzadu jsou hned dva elektromotory, které mají totožný výkon. Ten při prostém sečtení činí 460 koní, respektive 338 kilowattů. Točivý moment, dostupný již od volnoběžných otáček, má nejvyšší hodnotu 640 Nm.

Výrobce udává zrychlení 0-100 km/h za pouhé 3,2 sekundy a nejvyšší rychlost omezenou při 210 km/h. Na tu se Zoe e-Sport dostane za pouhých deset sekund. Kapesní raketa? Tak nějak to bude.

Renault Zoe e-sport (koncept, 2017)

Renault Zoe e-Sport (koncept, 2017)

FOTO: Martin Žemlička, Novinky

Baterie na plné nabití vystačí na ujetí 300 kilometrů. Tlumiče jsou nastavitelné ve čtyřech režimech, dodala je věhlasná firma Öhlins. Renault použil obří dvacetipalcová kola. Uvnitř netradičního elektroauta, zatím žijícího jen jako koncept, pak najdete dvě sportovní sedadla Recaro a vpravdě minimalistický interiér.

S Renaultem Zoe e-Sport  se do sériové výroby nepočítá, vznikl pouze jako koncept.

Renault Zoe e-sport (koncept, 2017)

Renault Zoe e-Sport (koncept, 2017) - kola mají rozměr 20 palců.

FOTO: Martin Žemlička, Novinky

Renault Zoe e-sport (koncept, 2017)

Renault Zoe e-Sport (koncept, 2017)

FOTO: Martin Žemlička, Novinky