Hlavní obsah

VW Golf zná české ceny, je o pouhé čtyři tisíce dražší než octavia

Novinky, maž

Tuzemský dovozce značky Volkswagen zveřejnil ceník svého nejdůležitějšího modelu. VW Golf po faceliftu přijde nejméně na 411 900 korun, což je o pouhé čtyři tisíce korun více než v případě omlazené octavie (1.0 TSI / 85 kW).

Foto: VW

Volkswagen Golf (2016)

Článek

Golf se v Česku začal prodávat i v karosářské verzi kombi, ta je o 40 tisíc korun dražší. Oznámeny byly i ceny sportovních derivátů GTI (692 900 korun), Golf GTI Performance (745 900 korun), Golf GTD (687 900 korun) a Golf R (989 900 korun).

V březnu nabídku obohatí ještě plug-in hybridní verze Golf GTE a čistě elektrický e - Golf.

Základní Golf Trendline s pětidveřovou karoserií a motorem 1.0 TSI o výkonu 81 kW (110 k) stojí 411 900 korun. Za tuto částku ale koupíte jedinou motorizaci (1.0 TSI / 81 kW), všechny ostatní musí mít výbavový stupeň Comfortline nebo vyšší.

Foto: VW

Volkswagen Golf (2016)

Největší změnou omlazeného golfu je nasazení motoru 1.5 TSI evo. Tento agregát nabídne přímé vstřikování, vypínání válců a to nejpodstatnější - turbodmychadlo s elektricky ovládanou variabilní geometrií lopatek, což zabraňuje takzvanému turboefektu.

4x4 zatím jen k 2.0 TDI

Nový motor 1.5 TSI evo o výkonu 110 kW / 150 k je kromě sportovních verzí tím nejvýkonnějším pod kapotou golfu. Koupíte jej s nejméně prostřední výbavou Highline (z celkem pěti dostupných) za 571 900 korun. Méně výkonná verze téhož motoru (96 kW / 130 k) stojí 494 900 korun (výbavový stupeň Comfortline).

Základní výbava Trendline (vybrané prvky)
2x přední airbagy, boční airbagy vpředu, hlavové airbagy vpředu i vzadu, elektronický stabilizační systém ESP včetně ABS, EDS, ASR, MSR, elektrické ovládání oken vpředu/vzadu, automatická klimatizace, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, palubní počítač Plus, rádio Composition Colour 6,5" + barevný dotykový displej, vnější zpětná zrcátka el. nastavitelná, 15" ocelová kola 6 J x 15 pneumatiky 195/65 R 15, elektronická uzávěrka diferenciálu XDS, halogenové světlomety, směrové ukazatele s LED denním svícením, maska chladiče černá s chromovanou lištou, vnější zpětná zrcátka a kliky dveří lakované v barvě vozu
Zdroj: VW ČR

Turbodiesely zastupuje šestnáctistovka (85 kW) a dvoulitrové TDI (110 kW). Silnější TDI je prozatím jedinou motorizací, ke které můžete mít pohon všech čtyř kol. Všechny motorizace lze pak kombinovat s automatickou převodovkou DSG.

Foto: VW

Volkswagen Golf (2016)

Záruka je standardně dvouletá, za 6100 korun si ji můžete prodloužit na 4 roky, respektive 80 000 ujetých kilometrů.

Další podrobnosti k omlazenému golfu najdete v našem dřívějším článku. [celá zpráva]

Foto: VW

Volkswagen Golf (2016)

Anketa

Který model byste si raději koupili?
VW Golf (2017)
30,6 %
Škoda Octavia (2017)
30,2 %
ani jeden
39,2 %
Celkem hlasovalo 2125 čtenářů.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám