Na největším samostatném trhu - v Číně - vzrostly prodeje meziročně o 12,1 procenta na třicet tisíc prodaných vozů. Za loňský listopad Škodovka v Číně prodala 26 800 automobilů, tedy o 3200 vozů méně.

Nejprodávanějším modelem v listopadu zůstává již tradičně octavia, u níž prodeje meziročně vzrostly o 6,7 procenta na 38 000 kusů. Na druhém místě je rapid s 19 500 prodanými vozy a meziročním růstem 25,1 procenta.

V počtu prodejů následuje fabia, kterých se v listopadu prodalo 17 100 exemplářů. U tohoto modelu ale Škoda Auto zaznamenala lehký meziroční pokles, a to o 0,2 procenta. Pokles prodejů je uváděn i u yetiho, kterého se v listopadu prodalo 7500 kusů, meziročně o 13,7 procenta méně.

Největší meziroční prodejní růst uvádí automobilka u superbu, kterého se v listopadu prodalo 12 100 kusů, což je růst o 34,9 procenta. Nárůst hlásí i citigo, a to o 7,2 procenta na tři tisíce prodaných aut.

Novozélandský trh rostl o 128 procent

V západní Evropě vzrostl prodej vozů meziročně o 10,7 procenta na 37 200 kusů, meziročně tedy o 3600 vozů více. Na svém nejsilnějším samostatném evropském trhu v Německu dosáhla značka růstu o 7,6 procenta na 14 600 vozů. Na domácím, českém trhu dosáhla Škodovka nárůstu prodejů o 4,2 procenta, prodala celkem 8000 vozů.

Na odbytových trzích v zámoří zaznamenala firma meziroční nárůst o 34,6 procenta na 1800 prodaných vozů. Úspěšná byla i na Novém Zélandu, kde prodala sto vozů, což je meziročně o 128 procent více.

Již v polovině listopadu ohlásila Škodovka, že tento rok dodala zákazníkům jeden milión vozů. Tohoto čísla tedy letos dosáhla o více než měsíc dříve než v loňském roce.