Článek
Modrý sedan na pařížském výstavišti budil pozornost. Přední maska má ostřejší rysy, podvozek je o 25 mm nižší, auto má větší rozchod a celkový dynamický postoj korunují 19palcová kola a malý zadní pevný spoiler.
Dvě obří koncovky výfuku a zadní difuzor jsou stejné jako v případě poslední generace nejostřejšího provedení TT. Za příplatek je možné mít karbon-keramické brzdy, standardní ocelové kotouče mají vpředu rozměr 370 milimetrů.
Motor 2.5 TFSI, který jako první dostalo kupé a roadster TT RS, má v RS 3 stejný výkon. To znamená 294 kW (400 k) a točivý moment 480 Nm (1700 a 5850 otáček). Sedan RS 3 zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,1 sekundy. Kupé TT RS je ještě rychlejší, ve stejné disciplíně potřebuje jenom 3,7 sekundy.
Automobilka zatím neuvedla, kdy se RS 3 dostane na trh. V prodeji zatím není ani „dárce agregátu”, nový model TT RS. Jeho první test si můžete přečíst v našem dřívějším článku. [celá zpráva]