Nový rok přinese nový vzhled i techniku. Třeba nárazník dostane masku chladiče ve stylu designu V-Motion. Co to je? Podívejte se na ni a pochopíte. Světla po stranách samozřejmě mají ledky. Drobné změny se promítly i do kol (od sedmnácti až do devatenácti palců) a zádě. Nás ale víc zajímá, že kufr se už dá také otevírat pouhým kopnutím nohou pod nárazníkem.

Nissan Rogue

Nissan Rogue

FOTO: Nissan

Nissan Rogue

Nissan Rogue

FOTO: Nissan

Takových moderních vychytávek dostal nissan víc. Třeba adaptivní tempomat, aktivní brzdový systém s detekcí chodců, hlídání slepého úhlu apod.

Ale to jsme utekli od designu. Vždyť se změnil i interiér. Nová je přístrojová deska. Tedy alespoň zčásti, když poznáváme nový volant, středovou konzoli, navigaci (prý jen pětipalcovou, což v současné době je už celkem malý rozměr), čalounění.

Nissan Rogue

Nissan Rogue

FOTO: Nissan

Nový hybrid

Rogue dostal nejen novou tvář, ale i motor. A to hned hybridní. Jde o čtyřválec o objemu dva litry, který má výkon 103 kW a točivý moment 195 Nm. Elektromotor pak nabízí 30 kW a 160 Nm.

Nissan Rogue

Nissan Rogue

FOTO: Nissan

Nissan Rogue

Nissan Rogue

FOTO: Nissan

Model s tímto motorem, bezstupňovou převodovkou (ve standardu) a pohonem předních kol má v kombinovaném provozu spotřebovat 6,9 l benzínu na 100 km. A to je hodnota podle amerických norem, tedy velmi blízká realitě. Čtyřkolka bude mít spotřebu 7,1 l na 100 km.