Článek
Nový rok přinese nový vzhled i techniku. Třeba nárazník dostane masku chladiče ve stylu designu V-Motion. Co to je? Podívejte se na ni a pochopíte. Světla po stranách samozřejmě mají ledky. Drobné změny se promítly i do kol (od sedmnácti až do devatenácti palců) a zádě. Nás ale víc zajímá, že kufr se už dá také otevírat pouhým kopnutím nohou pod nárazníkem.

Nissan Rogue

Nissan Rogue
Takových moderních vychytávek dostal nissan víc. Třeba adaptivní tempomat, aktivní brzdový systém s detekcí chodců, hlídání slepého úhlu apod.
Ale to jsme utekli od designu. Vždyť se změnil i interiér. Nová je přístrojová deska. Tedy alespoň zčásti, když poznáváme nový volant, středovou konzoli, navigaci (prý jen pětipalcovou, což v současné době je už celkem malý rozměr), čalounění.

Nissan Rogue
Nový hybrid
Rogue dostal nejen novou tvář, ale i motor. A to hned hybridní. Jde o čtyřválec o objemu dva litry, který má výkon 103 kW a točivý moment 195 Nm. Elektromotor pak nabízí 30 kW a 160 Nm.

Nissan Rogue

Nissan Rogue
Model s tímto motorem, bezstupňovou převodovkou (ve standardu) a pohonem předních kol má v kombinovaném provozu spotřebovat 6,9 l benzínu na 100 km. A to je hodnota podle amerických norem, tedy velmi blízká realitě. Čtyřkolka bude mít spotřebu 7,1 l na 100 km.