Článek
Cayman i z něj odvozený boxster dostaly před svůj název číslo 718 s odkazem na Porsche 718 z roku 1957. Základní verze dvoulitrového motoru nabízí 300 koní a 380 Nm točivého momentu (1950 až 4500 otáček). A pod kapotou už není šestiválec, ale pouze čtyřválec a platí to pro obě dvě nabízené motorizace.
Silnější provedení nabídne z téhož zdvihového objemu 350 koní a 420 Nm. Verze S ve spojení s automatickou převodovkou zvládne zrychlit na 100 km/h během 4,2 sekundy a jede až 285 km/h.
V Číně slabší za více peněz
Pro čínský trh se bude dodávat verze se dvoulitrem naladěným na 250 koní (184 kW) při 6500 otáčkách. Točivý moment poklesne na 310 Nm (při 1850 - 5000 otáčkách). Zrychlení na stovku je otázkou 5,6 sekundy, v případě příplatkového paketu Sport Chrono pak 5,4 s.
Nejvyšší rychlost je v „čínské verzi” omezena při 260 km/h, převodovka je u této zadokolky výhradně automatická (dvouspojkové PDK se 7 stupni). V Evropě si koupíte i manuální převodovku.
V Číně platí jiné ceny než u nás. Takže zatímco v Česku dáte za uzavřenou verzi caymanu s výkonem 300 koní částku 1 480 000 korun, v Číně stojí „light” verze v přepočtu 2,1 miliónu korun. A nejvýkonnější provedení atakuje částku tří miliónů, zatímco v tuzemsku za něj dáte pouhých 1 832 000 korun.