„S nejlepším prvním čtvrtletím a nejlepším měsíčním výsledkem v historii automobilky navazuje Škoda na úspěšný vývoj prodejů v roce 2015. Náš růst v Číně a v Evropě i úspěch nové generace modelu Škoda Superb a modelů Fabia a Yeti nás pro příští měsíce naplňují optimismem. I nadále však zůstává napjatá situace na některých trzích, zejména v Rusku," řekl Werner Eichhorn, člen představenstva zodpovědný za oblast prodeje a marketingu.

V západní Evropě dodala Škoda v prvním čtvrtletí zákazníkům 115 000 vozů, což představuje meziroční nárůst o 8,5 procenta. V březnu se zvýšil odbyt o 6,4 procenta na 49 600 vozů. Tržní podíl značky Škoda zde dosáhl hodnoty 3,2 procenta.

Na druhém největším trhu v Německu zaznamenala značka v březnu nárůst o 5,1 procenta na 16 300 vozů a v prvním čtvrtletí o 7,8 procenta na 38 900 vozů. Dvouciferného růstu dosáhla česká automobilka v březnu ve Francii, Belgii, Itálii, Irsku, Švédsku, Nizozemsku nebo Portugalsku.

Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto loni dodala zákazníkům rekordních 1 055 500 vozů, meziročně o 1,8 procenta více. Letos firma představí nový model SUV, který zatím ukázala na ženevském autosalonu v podobě studie. Úspěchu automobilka dosáhla i letos v únoru, kdy prodala 78 800 aut, což představovalo nejúspěšnější únor v historii podniku.