Růst naopak největší tuzemská automobilka zaznamenala v západní a střední Evropě, v Indii a Turecku. Vysokých přírůstků v západní Evropě dosáhly nové generace modelů Fabia a Superb liftback.

Na celkově klesajícím ruském trhu dodala Škoda v srpnu zákazníkům 4300 vozů, což představovalo meziroční pokles o 36,3 procenta. Ve východní Evropě bez zahrnutí Ruska klesly prodeje o 28,5 procenta na 2300 vozů. Složitá situace podle firmy přetrvává na trhu v Číně. Škoda tam v srpnu prodala 19 100 aut, meziročně o 11,4 procenta méně.

O 13,4 procenta na 1100 aut naopak vzrostly prodeje v Indii. Na turecký trh automobilka dodala 1400 aut, meziročně o 16,5 procenta více.

Ve střední Evropě se prodeje zvýšily o 9,3 procenta na 12 200 vozů. Dvouciferným tempem rostla značka na domácím českém trhu, kde se dodávky zákazníkům zvýšily o 14 procent na 6700 vozů.

V západní Evropě si Škoda v srpnu polepšila o 10,6 procenta na 27 100 vozů. Na německý trh dodala 11 600 vozů, meziročně o 10,9 procenta více. Dvouciferného, respektive trojciferného růstu dosáhla automobilka i na trzích v Británii, Španělsku, Francii, Irsku nebo Řecku.