Na délku nový superb měří 4861 mm, je široký 1864 mm a vysoký 1468 mm. Druhá generace byla menší ve všech ohledech, byť "papírově" spíše nepatrně: délka 4833 mm, šířka 1871 mm a délka 1462 mm.

Zavazadlový prostor má 625 litrů, což je o 30 litrů více než u druhé generace. Vůbec poprvé najdete ve voze značky Škoda adaptivní podvozek Dynamic Chassis Control (DCC), který nabídne sportovní či komfortní režim odpružení, o čemž Novinky jako první médium informovaly již v červnu loňského roku.[celá zpráva]

Klasickou manuální ruční brzdu nahrazuje standardně dodávaná elektrická parkovací brzda. Novinkou je i třízónová klimatizace a elektricky ovládané páté dveře.

Škoda Superb (2015)

Škoda Superb (2015)

FOTO: Škoda Auto

Škoda Superb (2015)

Škoda Superb (2015)

FOTO: Škoda Auto

Osm motorizací, polovinu zkombinujete s pohonem 4x4

Na výběr bude celkem osm motorizací, všechny agregáty splňují emisní normu EU 6 a jsou sériově vybaveny kontroverzním systémem Start-Stop a rekuperací brzdné energie.

Čtveřice motorů 1,4 TSI/110 kW, 2,0 TSI/206 kW, 2,0 TDI/110 kW a 2,0 TDI/140 kW je v nabídce i s pohonem všech kol (mezinápravová spojka Haldex 5. generace). S výjimkou základní benzinové motorizace je pro všechny agregáty k dispozici dvouspojková automatická převodovka DSG. Více informací v dřívějším článku. [celá zpráva]

Škoda Superb (2015)

Škoda Superb (2015)

FOTO: Škoda Auto

Škoda Superb (2015)

Škoda Superb (2015)

FOTO: Škoda Auto

První dojmy z jízdy v Superbu III si budete moci přečíst již příští úterý dopoledne.