Předloni Hyundai v prodejních centrech značky nabízel porovnání svých modelů s vystavenými škodovkami Octavia a Rapid. Porovnával hlavně výbavu. „Letošní akce je koncipována podobně, místo v showroomech se však uskuteční před nákupními a obchodními centry," uvedl mluvčí Hyundai Miloš Adámek. Hyundai do nedávna používal i srovnávací televizní reklamu se škodovkami, přímé narážky na "souseda z Boleslavi" ale ze spotu po čase odstranil.

„Pevně doufáme, že tentokrát mělo korejské zastoupení značky dostatek času na přípravu akce a pořízení vozů ve srovnatelných výbavách, což se v minulém případě bohužel nepodařilo. Věříme, že tak jako v případě předchozí bizarní srovnávací akce přispěje tato aktivita k dalšímu navýšení prodejů značky Škoda na českém trhu," řekl mluvčí prodejní organizace Škody v ČR Vítězslav Pelc.

Hyundai a Škoda, srovnání modelů aut v servisu v Běchovicích

Hyundai a Škoda, srovnání modelů aut v servisu v Běchovicích

FOTO: Milan Malíček, Právo

Roadshow "Hyundai se srovnání nebojí" navštíví například Brno, Ostravu, Ústí nad Labem, Plzeň, České Budějovice, Hodonín, Zlín, Liberec, Opavu, Karlovy Vary, Kladno a Mladou Boleslav. Posledního dubna vyvrcholí na pražském Zličíně.

Škoda je nejprodávanější značkou na českém trhu. Za leden a únor prodala 10 234 aut, což je meziroční růst o 1849 vozů. Hyundai s prodejem 2900 vozů patřilo ve stejném období třetí místo za Volkswagenem.