První sériová felicia sjela z linky mladoboleslavského závodu 17. října 1994 přesně v 10:20 hodin. O devět dní později, 26. října 1994, představila Škoda svůj nový hatchback veřejnosti. Trio nových vozů v barvě české trikolory slavnostně pokřtil vodou z Vltavy tehdejší pražský primátor Jan Koukal na Karlově mostě v Praze. Mimochodem, jeden z prvních vozů věnovala automobilka manželům Ondráčkovým, kteří měli tři čtvrtě roku stará čtyřčata.

Základní pohonnou jednotkou modelu Felicia byl zprvu benzinový motor o objemu 1289 ccm ve výkonových variantách 40 kW a 50 kW. Od roku 1995 byl v nabídce benzinový motor 1,6 litru (55 kW) a naftový se zdvihovým objemem 1,9 litru a s výkonem 47 kW.

Krátce po zavedení verze hatchback byla modelová řada Felicia rozšířena, když v červnu 1995 na trh vstoupila verze kombi, od srpna pak varianta Pick-up (včetně uzavřeného provedení Vanplus).

Felicia Kit Car spolu s modelovou paletou řady Felicia: Felicia, Felicia Combi a Felicia Fun.

Felicia Kit Car spolu s modelovou paletou řady Felicia: Felicia, Felicia Combi a Felicia Fun.

FOTO: Škoda Auto

Škoda Felicia a Felicia Combi

Škoda Felicia a Felicia Combi

FOTO: Škoda Auto

Felicia v jedné z nejoblíbenějších barevných variant v předfaceliftovém provedení.

Felicia v jedné z nejoblíbenějších barevných variant v předfaceliftovém provedení.

FOTO: Škoda Auto

Felicia Combi

Felicia Combi

FOTO: Škoda Auto

Škoda Felicia Fun

Škoda Felicia Fun

FOTO: Škoda Auto

Škoda Felicia Fun

Škoda Felicia Fun

FOTO: Škoda Auto

Felicia Kit Car se kterou jezdila posádka Sibera - Gross.

Felicia Kit Car, se kterou jezdila posádka Sibera - Gross.

FOTO: Škoda Auto