Použitá technika i design jsou pochopitelně u obou modelů fabie stejné. Jak jsme napsali již dříve po prvním „živém” setkání s druhým nejprodávanějším modelem z Mladé Boleslavi, ve výraznější barvě vypadá nová fabia vskutku dobře, má vyvážené proporce a uhlazený, „nepřeplácaný“ design.

Video

BEZ KOMENTÁŘE: Nová Škoda Fabia

Zdroj: Škoda

Nejvíce ze zadního pohledu vynikne odkaz na tvary první generace, představené v roce 1999. Asi jedinou výtku máme k předním světlometům, které nám i s ohledem na dynamicky tvarovaný profil kapoty s hrdě vystaveným logem automobilky přijdou přece jen moc velké.

Šéf mladoboleslavské automobilky Škoda Auto Winfried Vahland představil nový vůz Škoda Fabia 1. října 2014 v předvečer pařížského autosalonu.

Šéf mladoboleslavské automobilky Škoda Auto Winfried Vahland při představení nové Škody Fabia.

FOTO: René Fluger, ČTK

Po usednutí do vozu chválíme výborné sedačky, které nám svým tvarem a bočním vedením připomínají sportovní variantu z druhé fabie/roomsteru. Už v základu tak dostanete velice pohodlné sedačky s až nečekaně dobrou boční podpěrou, v nabídce by měla být i varianta s integrovanou hlavovou opěrkou, nám ale úplně stačilo toto provedení. Sedí se níže než u druhé generace úzké a vysoké fabie.

Nová Fabia Combi během světové premiéry na pařížském autosalonu

Nová Fabia Combi během světové premiéry na pařížském autosalonu

FOTO: Martin Žemlička, Novinky

Interiér kombi je stejný jako v případě hatchbacku

Interiér kombi je stejný jako v případě hatchbacku

FOTO: Martin Žemlička, Novinky

Seděli jsme v kombíku

První dojmy z kombi? Kufr je obrovský, vyklápí se velmi vysoko (1,9 metru) a jeho tvar je pravidelný. Šířka vstupního otvoru je větší než jeden metr, pod podlážkou najdete plnohodnotné rezervní kolo. Zavazadlový prostor praktičtější verze kombi činí 530 litrů, po sklopení zadních sedadel vzroste dostupný objem na 1395 litrů.

Kromě základního benzínového motoru o výkonu 44 kW je nabídka shodná s novou fabií v karosářské verzi hatchback, proti které „dlouhá” verze nabídne díky jinak tvarované střeše více místa pro hlavy zadních cestujících. Rozvor náprav je u obou verzí stejný – 2470 mm.

Nová Fabia Combi během světové premiéry na pařížském autosalonu

Nová Fabia Combi během světové premiéry na pařížském autosalonu

FOTO: Martin Žemlička, Novinky

Nová Fabia Combi během světové premiéry na pařížském autosalonu

Nová Fabia Combi bude mít ve své třídě velmi pravděpodobně největší zavazadlový prostor.

FOTO: Martin Žemlička, Novinky