Hlavní změnou je kromě unikátního modrého laku uříznutá střecha s ochrannými oblouky nad hlavami řidiče a spolujezdce. Unikátní budou „seříznutá” boční skla. Záď korunuje nepřehlédnutelný spoiler. Po dokončení CitiJetu budou vzadu ještě dvě koncovky výfuku. Podvozek vychází z verze Sport, která je proti standardnímu provedení nejmenší škodovky o 15 mm snížená.

Škoda CitiJet se svými tvůrci

Škoda CitiJet se svými tvůrci

FOTO: Škoda Auto

Vzadu studenti umístili výkonnou audioaparaturu, okolí reproduktorů čeká ještě instalace čalounění. Boční prahy bude zdobit modré podsvícení. Kola mají rozměr 16 palců, na jedné straně mají bílé, na opačné modré lakování - rozdílné lakování má i celá boční část auta. Samotný modrý lak s bílými dekory je unikátní, studenti si všechny části karoserie sami lakovali.

Motor zůstal standardní, jde o litrový tříválec o výkonu (55 kW/75 k), který je spojen s pětistupňovou manuální převodovkou. Vůbec poprvé se tento model ukáže na tuningovém srazu automobilů koncernu Volkswagen u jezera Wörthersee (28. - 31. května).

Škoda CitiJet během prvního veřejného představení.

Škoda CitiJet během prvního veřejného představení.

FOTO: Škoda Auto