Pro obě nové varianty Škody Yeti je k dispozici sedm motorů, v nabídce jsou verze s pohonem předních nebo všech kol (Haldex 5. generace). Vybírat lze z přímo řazených převodovek nebo DSG.

Škoda Yeti (2013)

Škoda Yeti (2013)

FOTO: Škoda Auto

Modernizovaný yeti nově nabídne dvě designové linie. Zákazníci tak budou mít k dispozici „městské“ provedení, které má nárazníky, boční lišty i prahy lakované v barvě karoserie.

Druhá verze sází na dobrodružnější vzhled a má výše uvedené prvky černé, respektive jinak tvarované (přední a zadní nárazník).

Škoda Yeti (facelift, 2013)

Škoda Yeti (facelift, 2013)

FOTO: Škoda Auto

Uvnitř se prakticky nic nezměnilo, novinkou je možnost koupit si do yetiho tříramenný volant, nová je i nabídka potahů a dekoračních lišt na přístrojové desce.

S omlazeným modelem jsme během první novinářské prezentace urazili zhruba stovku kilometrů. Ocenit lze stejně jako u minulé verze vyspělý podvozek, na kterém se žádné změny neprovedly. Asi největší nedostatek yetiho, totiž malý zavazadlový prostor, současný facelift samozřejmě odstranit nemohl.

Škoda Yeti (facelift, 2013)

Škoda Yeti (facelift, 2013)

FOTO: Škoda Auto

Podrobnější představení nového yetiho zveřejní Novinky.cz v úterý v dopoledních hodinách.