Vloni prodala GM v Číně něco přes 30 000 vozů Cadillac ve srovnání s téměř 150 000 prodanými auty v USA. Do roku 2015 chce ale jejich prodej zvýšit s pomocí úprav nejprodávanějšího modelu Cadillac SRX a místně vyráběných sedanů Cadillac XTS na 100 000 a do konce desetiletí na 250 000 vozů. Cadillac je pro GM nejrychleji rostoucí značkou na čínském trhu a v květnu její prodej meziročně vzrostl o 74 procent.

Čína je největším automobilovým trhem světa a v poslední době se stala i klíčovým světovým trhem luxusních vozů. GM předpokládá, že luxusní segment bude růst o čtyři procenta ročně a na konci desetiletí Čína i zde předstihne americký trh. Šéf GM Dan Akerson novinářům řekl, že Čína se bude na světovém trhu luxusních automobilů podílet v roce 2020 až 40 procenty.

GM loni prodala v Číně rekordních 2,8 miliónu vozů, o 11,3 procenta více než o rok dříve. V továrně na předměstí Šanghaje bude moci vyrábět 160 000 vozů ročně.